چاکرا درمانی در اصفهان

همه چیز در مورد چاکراها – چاکرا درمانی در اصفهان

چاکرا ها در واقع مراکز انرژی در بدن هستند. چاکراها به نوعی رابط میان جسم و روح می باشند. هنگامی که چاکرا ها مسدود می شوند، برای فرد ایجاد ناراحتی، بیماری، رفتارهای غلط و .. می کنند. چاکرا درمانی یا همان چاکرا تراپی، منجر به آزاد سازی انرژی های گیر افتاده و مسدود شده در چاکرا ها  و برقرای تعادل در آن ها می شود و  سلامتی و نشاط جسم، روح و ذهن انسان را به ارمغان می آورد. در بدن هفت چاکرای اصلی وجود دارد که از پایه ی ستون فقرات آغاز و تا تاج سر ادامه پیدا می کند.

در ادامه با توضیحات کامل پیرامون چاکراها و چاکرا درمانی همراه ما باشید.

موسسه آرامش ذهن برترین موسسه چاکرا درمانی در اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید :

چاکرا چیست ؟

در آیین هندو، چاکرا به عنوان مراکز انرژی در بدن انسان و سایر موجودات زنده شناخته می‌شود. این چاکرا‌ها به عنوان منابع انرژی و شریان‌های حیات به کار می‌روند و هدف اصلی  آن‌ها، پاکسازی و آزاد کردن نیرو‌های درونی فرد است. با این کار، انرژی مثبت در زندگی فرد به وجود می‌آید و فرد قادر است با انرژی زیاد، زندگی سرشار از شادی و فراوانی داشته باشد. به همین دلیل، سلامت چاکرا‌ها در زندگی افراد بسیار مهم است و می‌تواند با ایجاد تغییرات بسیار مثبت در زندگی فرد به او کمک کند.

چاکرا درمانی چیست ؟

وجود چاکرا‌های باز در بدن فرد، می‌تواند به عنوان یکی از عوامل اصلی بهبود روح و جسم او محسوب شود. زیرا این چاکراها با کارکرد درست خود، برای فرد انرژی و تعادل را به ارمغان می‌آورند. با این حال، بسته شدن چاکرا‌ها باعث مشکلاتی مانند درد، رنج، نارضایتی ، اعتیاد و … در فرد می‌شود. بنابراین، مراقبت و تعادل‌دهی به چاکراها، به عنوان یکی از روش‌های موثر در بهبود روح و جسم فرد، بسیار حائز اهمیت است. درمان کردن چاکرا‌ها با استفاده از چاکرا درمانی، به زندگی فرد روح و انرژی تازه‌ای می‌بخشد. هر چاکرا شامل کلید‌هایی برای باز کردن نیرو‌های زندگی است. این درمان، انرژی‌های مثبت را به مکان‌های جدیدی در بدن انتقال می‌دهد و حس زندگی و آزادی برای فرد ایجاد می‌کند. چاکرا درمانی به عنوان یک راهکار موثر برای افزایش انرژی و کیفیت زندگی شناخته شده است.

چاکرا درمانی در اصفهان
چاکرا درمانی

فواید چاکرا درمانی

• ایجاد توازن در بدن، روح و ذهن
• مدیریت استرس، تسکین افسردگی و کنترل اضطراب
• کاهش درد و ناراحتی
• احساس شادی و آرامش درونی
• ایجاد ظرفیت بالا در فرد برای عشق ورزیدن
• از بین بردن الگو‌های رفتاری منفی
• ایجاد حرکت رو به جلو در زندگی

چاکراهای بدن

چاکرا ها به عنوان مراکز انرژی در بدن شناخته شده اند. این چاکرا ها در مرکز نصف النهار از خطوط ستون فقرات قرار دارند و از طریق مجراهای باریکی که به آن‌ها نادی می‌گویند، با یکدیگر مرتبط هستند.

به طور کلی دو دسته چاکرا اصلی و چاکرا فرعی وجود دارد.

چاکرای فرعی اندازه‌ای به قطر 1 تا 2 اینچ دارند و از طریق سیستم عصبی و غدد درون ریز بر جسم تأثیر می‌گذارند.

چاکرای اصلی به قطر 3 تا 4 اینچ می‌باشند و نیروگاه اصلی انرژی جسم و روح انسان در بدن او محسوب می‌گردند.

چاکراهای اصلی بدن 

  1. چاکرای اول یا چاکرا ریشه : این چاکرا به رنگ قرمز می‌باشد و در قسمت پایین ستون فقرات بدن قرار دارد. 
  2. چاکرای دوم یا چاکرا خاجی : این چاکرا نارنجی رنگ است و در پشت بدن و تقریباً پنج سانتیمتری زیر ناف قرار دارد.
  3. چاکرا سوم یا چاکرا خورشیدی : این چاکرا به رنگ زرد می‌باشد و در ناحیه چهار انگشت بالاتر از ناف قرار دارد و به آن گوهر ناف نیز می‌گویند.
  4. چاکرا چهارم یا چاکرا قلب : به رنگ سبز می‌باشد و در مرکز ناحیه سینه و در امتداد قلب قرار دارد.
  5. چاکرا پنجم یا چاکرا گلو : به رنگ آبی بوده و در سطح گلو قرار دارد.
  6. چاکرا ششم یا چاکرا چشم سوم : به رنگ نیلی می‌باشد و در ناحیه پیشانی و بین دو ابرو قرار دارد.
  7. چاکرا هفتم یا چاکرا فرق سر: به رنگ بنفش می‌باشد و در بالاترین قسمت سر قرار گرفته است.

وظایف چاکراها در بدن چیست ؟

چاکراهای بدن به عنوان نقاط انرژی‌ درون بدن، توانایی جذب و ترکیب انرژی‌های مثبت و منفی را دارند. انسان با توجه به فعالیت‌های فکری و جسمی خود، می‌تواند نوع انرژی مورد نیاز خود را تشخیص داده و برای حفظ سلامتی و احساسات مثبت ، از آن استفاده کند. اهمیت چاکراها در ایجاد یکپارچگی و سلامتی کامل در بدن انسان است و می‌تواند به‌عنوان یک روش درمانی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. هدف اصلی چاکراهای اصلی، ایجاد تعادل و هماهنگی بین انرژی‌های مختلف در بدن و ارتقای سطح شادی و رضایت افراد است. در نتیجه، داشتن چاکراهایی پاک و نورانی، برای احساس سلامتی و خوشبختی در زندگی، بسیار مهم می‌باشد.

موسسه آرامش ذهن تخصصی ترین موسسه چاکرادرمانی در اصفهان

عوارض بسته شدن چاکراها

  • سرکوب کردن احساسات
  • شوک عصبی
  • ناراحتی و لطمه روحی
  • خودخوری
  • خشم و عصبانیت
  • غم و غصه
  • رنجش
  • حسادت
پاکسازی چاکرا در اصفهان
پاک سازی چاکرا در اصفهان

ورزش یوگا و چاکراها

یوگا به عنوان یکی از بهترین و مؤثرترین ورزش‌ها برای سلامتی افراد، از گذشته تاکنون برای تنظیم انرژی و چاکرا درمانی مورد استفاده بوده است. با انجام تمرینات یوگا، بدن فرد به حالت‌های مختلفی که شامل کشیده و خم شدن است، درآمده و تمام بخش‌های مرتبط با چاکراها تحریک می‌شوند. در نتیجه، موجب انتشار انرژی مثبت در سراسر بدن می شود. یوگا به عنوان یکی از بهترین ورزش‌ها، می‌تواند در درمان مشکلاتی مانند افسردگی و واریس نیز موثر باشد.

هزینه چاکرا درمانی در اصفهان

اگر به دنبال بهترین و تخصصی ترین مرکز پاک سازی چاکرا در اصفهان و چاکرا درمانی در اصفهان هستید پیشنهاد ما به شما موسسه آرامش ذهن به مدیریت ناهید عنایتی میباشد. این موسسه در زمینه هیپنوتیزم ، ان ال پی و آموزش ان ال پی ، مشاوره و چاکرا درمانی خدمات گسترده و تخصصی ارائه میدهد. متد بروز و پیشرفته این موسسه آنرا از سایر مراکز متمایز نموده است. برای اطلاع از هزینه چاکرا درمانی در اصفهان در موسسه آرامش ذهن با کارشناسان ما در تماس باشید. ما آماده پاسخ گویی و خدمت رسانی 24 ساعته به شما عزیزان میباشیم.

سوالات متداول :

بله تاثیر زیادی خواهد داشت.

استفاده از موسیقی درمانی برای بهبود شرایط بیماران یکی از روش‌های موثر و مفید است. موسیقی به عنوان یکی از روش‌های انرژی درمانی می‌تواند در باز کردن چاکرا‌ها و تسکین دردها و اضطراب‌ها کمک کند. بیمارانی که روزانه به موسیقی‌های آرامش‌بخش گوش می‌دهند، در کیفیت زندگی خود بهبود مشاهده می‌کنند. همچنین، نواختن ساز‌های مختلف، ساختن آهنگ و مطالعه اشعار زیبا نیز به آرامش و رفع اضطراب‌ها کمک می‌کند. به کمک این روش درمانی، بسیاری از بیماری‌ها و عوارض مختلف آرام می‌گیرند و کیفیت زندگی شان بهبود پیدا می‌کند. بنابراین، استفاده از موسیقی درمانی به عنوان یکی از روش‌های پرکاربرد و موثر در بهبود شرایط بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بله 

بسیاری از سنگ‌های درمانی با ارتعاش‌های شفابخشی همراه هستند که می‌تواند در بهبود سلامتی و متعادل کردن انرژی چاکراهای بدن کمک کند. با قرار دادن این سنگ‌ها بر روی چاکراهای مورد نظر، ارتعاش آنها با انرژی چاکرا همگام می‌شود و آن را به حالت متعادلی برمی‌گرداند. همچنین، می‌توانید با دراز کشیدن در یک وضعیت راحت، سنگ‌ها را بر روی چاکراهای مختلف قرار داده و مدیتیشن کنید تا بتوانید انرژی مثبت را در بدن خود تقویت کنید. این ارتعاشات سنگ‌ها با چاکراها، آنها را فعال کرده و به بهبود سلامتی کمک می‌کنند.

حضور در طبیعت علاوه بر فواید جسمی و روحی، می‌تواند بر تعادل چاکراها نیز تأثیرگذار باشد. با توجه به اینکه این امکان برای همه ممکن نیست، تمرین و مدیتیشن در دامن طبیعت بهترین راه حل است. هنگامی که این امکان وجود ندارد، می‌توان با تجسم صحنه‌های طبیعی در ذهن، به هماهنگی چاکراها کمک کرد. این روش، علاوه بر افزایش تمرکز و آرامش، به تعادل چاکراها کمک می‌کند و از بروز اختلالات روحی و جسمی جلوگیری می‌کند. به همین دلیل، تمرین یوگا با تجسم طبیعت، می‌تواند یک ابزار مؤثر برای بهبود سلامتی و روحیه افراد باشد.

چاکرا درمانی در اصفهان با ناهید عنایتی

شروع گفتگو
1
به کمک نیاز دارید؟
پشتیبانی واتساپ
سلام
میتونم کمکتون کنم؟